دانشگاه تهران دانشکدگان فارابی دانشکده مدیریت و حسابداری

نگاه کلی به مفهوم علامت تجاری،اهمیت ونحوه ارزشگذاری آن
نگاه کلی به مفهوم علامت تجاری،اهمیت ونحوه ارزشگذاری آن

حنان ربیعی

دوره 2، شماره 1 ، شهریور 1402، ، صفحه 110-124

چکیده
  طی سال­های گذشته مرسوم شد که مجله­ها و نشریات معتبر بین المللی، علامت تجاریهای برتر جهان را به عنوان یک دارایی نامشهود، پس از ارزشگذاری آن­ها را رتبه­بندی و به صورت گزارش منتشر می‌کنند. رتبه­بندی ...  بیشتر